Sjung om studentens lyckliga dag ...



Har det redan gått två och ett halvt år? Ska vi verkligen ta studenten nästa år? Det är sjukt, jag kan fortfarande inte fatta det. Och vår skola ( Latinskolan ) är den som går ut först tillsammans med Petri den 2 juni. Jag längtar som fan, jag vill att den dagen ska vara nu. Fan vad skumt att efter vinterlovet är det bara en termin kvar av skolan med SPEU3. Jag kommer att sakna klassen riktigt mycket. Vi har haft våra ups and downs, lite anmälan här och där och en massa andra saker. Men det är dem roliga sakerna vi ska minnas. Som Rahimas irländska sång som jag aldrig kommer att glömma, men jag kommer nog aldrig glömma allt roligt Rahima har gjort. Min norska vän Carolin, my one and only mother milk. Iman min Kaktosi ... oj ursäkta jag menar Kakosi. Tute, Tute, Tute ... Nathalie bi ska elsa tillboka. And my sisters Elise and Hellen i love you both and our father Eric Clark. Har tre saker att säga till oss BRAH BRAH, Mamase Mamasa Mamakosa och GO TOROS ( eller vad fan dem heter )  Ah, jag kan rabbla upp så många men det tar lång tid. Jag kommer sakna vår klass riktigt mycket för vi har haft roligt och den sista terminen vi har tillsammans ska vi ha riktigt skoj.

Kommentarer
Postat av: Ajja

5 JUNI FÖR MIG :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback