21 oktober 1990 - 2008


Nu har det gått 18 år sen jag föddes. För 10 år sen var jag 8 år och om 10 år framåt är jag 28 år. Vad gör jag då? Har jag skaffat mig barn? Har jag skaffat mig ett stabilt jobb? Det är så spännande att fundera över vad man kommer att göra inom de närmaste 10 åren. Men nog med framtiden. Är det verkligen speciellt att vara 18 år? Nej, det tycker jag inte. Jag känner mig fortfarande liten och som ett barn. 18 år är en rätt töntig ålder, det påminner mig om när man var 14 år. Man trodde man var så stor när man var 14 år, och lekte så cool. Samma sak med dem flesta 18 åringar. Man får rättigheter till dem flesta sakerna, man anses vara vuxen. Men nej, man är inte vuxen.
Jag kan inte förstå att jag har bott i Sverige i 12 år nu, så sjukt snabbt tiden går. Jag saknar verkligen Indien, det är där jag bodde mina första 5-6 år. Oh, jag måste åka tillbaka till Indien nåndag.
Vad finns det att göra idag på sin födelsedag?  Jag vet faktiskt inte, om nån pallar vill jag ut och chilla på nåt fik haha. Annars kommer jag nog bara sitta hemma. I lördags hade jag några vänner över. Vi åt och chillade bara. Well, hoppas det blir en trevlig dag idag, så ska jag gå och bajsa mitt 18 års bajs nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback