Going abroad ...



Going abroad

1996 var året, då jag kom till Sverige från mitt hem i Indien och åkte för sista gången flygplan. Men nu efter 14 år ska jag åka flygplan igen. Det ska bli så sjukt spännande, för jag kommer inte ihåg hur det kändes. Men jag kommer ihåg att jag älskade att åka flygplan. Utsikten där uppifrån är så sjukt fin. Nej, jag kan knappt bärga mig, vill åka nu.


SPEU3 vi har väntat på den här dagen, sen vi började ettan. Vi pratade om att det skulle bli skit kul att åka utomlands i tre veckor, att ha vår egen lägenhet och verkligen ha det skoj där, i vilket land nu vi skulle hamna i. Nu är det dags, för idag åker vi ... IDAG!  Men, det är inte alla som åker idag. Dem som ska till Granada, Spanien åker imorgon.
Hela klassen ha det så jävla kul nu, så ses vi om tre veckor.



Bryssel, Belgien

- Hesho, Sofia, Josefin, Elise, Carolin och Kim

Edinburgh, Scotland

- Tiffany, Didrik, Rickard, Elin och Kajsa

Granada, Spanien

Grupp 1

- Rahima, Naghme, Rewa, Asha, Desiré och Sonja

Grupp 2

- Meis, Linda, Mana, Hellan, Lana och Nazli

Köpenhamn, Danmark

- Kristin och Viktoria

Nantes, Frankrike

- Iman, Kaisa, Nathalie, Marigona, Dalia, Giulia och Vincent.


Kommentarer
Postat av: Loo - veckansblogg?

Håller du med mig och mina åsikter om presidentvalet ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback