LC Club

                                             

Äntligen var det dags för att gå på ett disco. Jag längtade som fan eftersom att Baptiste hade sagt att den klubben var den största klubben i Nantes och den bästa. Så det var klart att jag hade höga förhoppningar. Jag, Giulia, Marigona och Dalia gick till klubben vid tolv tiden. Det var stort, men tomt, för vi var bland dem första som kom dit. Men efter en stund kom det fler och fler och till slut var det fullt med folk. Musiken var toppen, riktig bra musik. ( Nathalie, Annie, Lili och Siri, jag hade velat ha er där, fy fan vad vi hade haft skoj )  Vi som gick till klubben hade skit kul. Vi pratade med en massa främlingar och dem berättade för oss att senare skulle en känd DJ spela som har spelat med Daft Punk. Ah, det var så jävla bra. Men tyvär blev mina vänner trötta och tyckte dem hade fått nog av klubben så dem stack hem vid fyra. Själv ville inte jag hem så jag stannade kvar. Jag mötte upp dem fransmän som vi hade pratat med innan och vi skojade runt till klockan sex. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback