Tout a l'eur


Nu har det gått två dagar sen man kom tillbaka till Sverige. Hur känner man sig? Självklart är man glad över att vara hemma, man har ju familjen här och man har alla sina vänner här. Men samtidigt så saknar man Nantes för att staden är så underbar men andra saker som att klara sig själv, att testa leva vuxen livet i en lägenhet med några vänner utomlands, att göra precis vad man vill. Jag vill uppleva det igen.
Det blir mörkt så snabbt här i Sverige och stan är så trist och människorna i stan är rätt dryga. Saknar livsglädjen i Nantes, saknar att det alltid är liv ute i stan dygnet runt, saknar dem sena öppettiderna på caféer. Nej, fy ... jag vill åka tillbaka nu. Men jag kommer åka tillbaka till Nantes det vet jag.






Kommentarer
Postat av: L O O

vad har du hittat på idag då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback