En trevlig natt

Igår var det ännu en jobb dag men endast från fyra till tio. Hugo min arbetskollega väntade på mig vid centralen för att vi tillsammans skulle ta tåget till jobbet. Tiden gick väldigt snabbt och sedan var den tio, då kom Cristian som jobbar natt. Men jag kände att jag var tvungen att stanna för att hjälpa till lite eftersom Cristian skulle jobba själv hela natten. Helt plötsligt kom det många kunder som skulle ha fransk hot-dog. När klockan blev elva lugnade det sig och då drog jag hemåt. Jag hade skickat sms till Lili under dagen och frågat om hon hade lust att ses efter mitt jobb, men jag förstod att hon inte hade orkat för klockan var snart halv tolv. Lili berättade att Annie hade kommit hem, så jag passade på att ringa henne för att se om hon hade lust att ses. Vilket hon hade. Jag begav mig hem till Annie där vi tog det lugnt, skrattade en massa när vi kollade igenom gamla bilder på oss. De här bilderna är top secret och kan endast ses av mig och Annie. Bortsett från bilderna, snackade vi en massa skit som vanligt och hade helt enkelt en trevlig natt. Våra magar sa till oss att vi var sugna på något, så vi började steka vårrullar som Annies lillebror Mikael hade köpt. De var inte så tokiga för att vara producerade i Sverige. Tiden tänkte vi inte alls på och tillslut hade den hunnit bli halv tre på natten, då jag cyklade hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback