Fika med Hellen

27 mars

Efter skolan bestämde jag och Hellen att vi skulle ut och ta det lugnt i stan. Vi vandrade runt och kollade på lite kläder. Jag hittade ett par skor som jag gillade och som Hellen hade sett från skyltfönstret. ( De skorna har jag nu köpt ). Som sagt vi vandrade runt men till slut bestämde vi oss för att vila våra ben på Waynes, vi köpte varsin dryck och sedan köpte Hellen en morotskaka. Under vår tid inne på Waynes lekte vi med skedar och testade om de kunde sitta fast på näsan. Till en början var det svårt men efter ett tag fick vi båda till det. När vi hade varit där i några timmar drog vi oss hem. Jag kände mig väldigt seg i kroppen och det tydde på att jag skulle bli sjuk och det blev jag också dagen därpå. 

                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback