Ingenting att göra

Den här veckan finns det ingen skola eftersom alla våra EU-lärare har åkt ner till Frankrike med EU-tvåorna. Igår hade jag en lektion, idag är jag ledig och det jag imorgon också. Förra veckan i tisdags var det meningen att jag skulle till körskolan halv nio för att göra riskettan, en ny grej man måste göra innan man ska ta körkort. Men jag hade helt glömt bort att jag skulle dit och sov. Då det ringde från körskolan och frågade var jag var. Jag missade hela lektionen och var tvungen att betala 600 spänn för ingenting. Idag hade jag bokat in riskettan man som tur var missade jag inte denna lektionen. Vi var där från halv nio till klockan tolv, trist låter det. Men det var faktiskt inte så farligt.
Efter lektionen gick jag runt i stan för att leta efter en fluga som jag ska ha på studenten. Det fanns ingen affär som hade det, men tillslut hittade jag det på Malmströms och en annan affär inne på Hansa. Jag ska nog köpa den inne på Hansa den var finare.

Vad händer nu ikväll då? Just nu letar jag efter information för min och Hellens redovisning, hon har sagt att hon ska komma hit efter åtta. Men jag tror hon bara snackar som vanligt så det blir väl imorgon vi får ta och börja plugga. Annars ska jag bara slappa vid tv och vila mig från att vara seg och för att jag är mätt.
Igår tränade jag, äntligen efter några sjuka veckor. Skönt var det och vi spelade in oss så att man kunde få se hur man simmade och vad man kunde förbättra. Min tränare sa åt mig att jag ska ändra lite på mitt frisim, men det kommer jag inte göra för jag har min egen teknik och den funkar alldeles utmärkt, är lite "känd" för mitt speciella sätt att simma frisim. Min tränare tyckte iallafall att mitt fjäril var riktigt bra och det gjorde mig glad. Efter träningen käkade jag med Lili på en grekisk resturang väldigt gott var det och mätt blev man. Men som vanligt finns det alltid plats för något sött så vi gick till Waynes tillsammans med Annie och fikade där. En trevlig kväll.


Kommentarer
Postat av: Erik

Har sökt till Lund och Göteborg, så det beror på vart jag kommer in. Får se...

Postat av: Erik

Civilekonom i Lund och tekniskt basår i Gbg. Får se vilket det blir...



Vart har du köpt din lilla axelrämsväska? Den är snygg.

2009-04-24 @ 09:10:51
URL: http://johanerik.blogg.se/
Postat av: Erik

Gissade på att det var second hand.

Haha, jag kollade in väskan när jag cyklade bakom dig en gång.

2009-04-24 @ 22:05:12
URL: http://johanerik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback