Lika roligt varje gång

"Satan, satan, satan ... jag vill upphöja ditt namn. Du är kungen av mörket, du är fursten i mitt liv. Du är kungen av mörkret du är fursten i mitt liv."

Vad menar han med det där? undrar ni säkert och tänker är han dum i huvet eller. Men mitt svar är nej, jag är inte dum i huvet. Den versen har fastnat i både mitt och Annies huvud och det är för att vi har kollat på Kvarteret Skatan allt för mycket och på just det klippet. Men det är bara ett av många bra klipp, för det finns så sjukt många roliga som kan skrattar åt varje gång man ser det. Kåta Gun, masskeraden, middagarna för att nämna några.
Jag hade aldrig sett Kvarteret Skatan innan förens jag var i Stockholms skärgård med Annies familj på deras ö. Där hade Annies lillebror Mikael tagit med sig olika avsnitt från Kvarteret Skatan och de kollade vi på varje kväll innan vi gick och la oss. Efter Stockholm har jag fastnat för det, men det är synd att de inte visar det längre på SVT.


Kommentarer
Postat av: Annie

HAHA så jävla underbart!!!!!!!!!!

Postat av: Erik

Kvarteret skatan är sjukt bra!



Jo lite sorgligt att lämna det här. Men samtidigt kul att börja med något nytt.

2009-04-17 @ 08:05:27
URL: http://johanerik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback