Utekväll

Innan brukade jag alltid gå ut varje fredag och då menar jag verkligen varje fredag och ibland hände det att jag också gick ut på lördagarna med. Men under 2 månader nu har jag inte vart ute, vet inte riktigt varför. Inte känt för det, orkat eller kanske inte haft min tid. Men jag kände att nu var det dags att gå ut och roa sig. Hemma hos Lili hade vi bestämt att vi skulle till en svartklubb men helt plötsligt var alla i Lilis säng och vilade sig. Att vi skulle till svartklubben verkade inte som att det skulle bli av. Tiden gick och sen blev den tre då jag, Leo och Nathalie bestämde oss för att gå till svartklubben. Vi kom dit, där vi möts av en massa cyklar och en kille som vi träffade på en annan svartklubb. Det verkade vara ett nice ställe. In kommer vi och stort är det, med en massa människor som dansar till den spanska musiken. Bandet är killarna som spelade på Möllevångsfestivalen och som brukar vara gatumusikanter i Malmö. På det andra dansgolvet var det någon slags house/elektro ibland var det bra ibland riktigt dåligt. Folket var trevligt och stämningen var skön. Vi började gilla stället och stannade där tills klockan sex, då de stängde. Efter det tog vi en liten promenad mot Möllan där vi köpte frukostbullar som vi sedan åt hemma hos Nathalie. Klockan hade hunnit bli åtta då vi hade käkat klart och jag drog mig hem för att sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback