Vad hände idag för ett år sen?

Den 13 april eller vilket datum som helst har man gjort olika saker varje år under sitt liv. Vad gjorde jag den 13 april 1993? Det minns jag inte, men vad jag minns är vad jag gjorde den 13 april förra året. Då var Lili och Annie hemma hos mig. Det var under den tiden då folk började säga till mig att jag såg ut som om jag anorexia, vilket jag aldrig har haft eller har. Lili var värst hon började ta foton som skulle likna mig.

Här nedan har ni exempel

Efter att Lili hade börjat ta störda bilder, blev jag och Annie lite inspirerade och började också ta lite störda bilder. Bild efter bild blev vi fulare och vi kunde inte sluta skratta. Men tro nu inte att vi skrattar än sen förra året för det gör vi inte. Vi slutade skratta så mycket när vi gick ut och promenerade i det fina vår vädret. Att promenera här ute var jag bor är skönt. Eftersom luften är frisk och det är rätt tyst här ute i Bulltofta. När vi hade gått en runda runt i kvarteret drog vi oss hem där jag började fixa lite käk till oss. Jag vet inte riktigt vad som hände men vi föll tillbaka för de störda bilderna och Annie försökte leka söt på vissa bilder, men den sötheten blev ful på bild. Lili tog ett foto och satte det på den första, en riktig top model. Hon såg ut som en man. Jag vet inte vad jag gjorde, men jag fick bara fula bilder.
Ni måste veta att jag och Lili är de som blir fulast på bild. Fastän vi kan ibland försöka bli snygga på bild blir vi ändå fula. Och när vi gör fula grimaser, ja då blir vi verkligen fula. Våra magsäckar var fulla och vi kunde inte äta mer, men ändå kände vi att något sött hade inte suttit fel. Jag tog fram glasspinnar. Vi drog sedan upp till mitt rum där vi fortsatte käka de och ... ja ni kan nog lista ut vad. Men nu klädde Lili ut sig till en pappa och Annie till en gravid mamma, det blev inte så lyckat men ändå helt ok. Den här dagen var bara en av våra störda dagar. 

         


Kommentarer
Postat av: Erik

Blir nästan lite rädd av sista bilden. Höhö.



Jodå här i USA är det skitbra. Svetten flödar.

Själv där hemma?

Planer vad som händer efter studenten ännu?

Postat av: Erik

Låter som en bra plan.

Jag stannar här till 22 juni.

Blir plugg i Sverige till hösten.

2009-04-15 @ 08:54:26
URL: http://johanerik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback