Intar dansgolvet

Nu är det en ny onsdag och äntligen blir det utekväll på Babel. Mitt och Nathalies favorit ställe. Vi har inte kunnat dansa tillsammans på länge eftersom jag har varit borta ett tag nu. Men nu ska vi tillbaka på dansgolvet och ge järnet. Ikväll ska vi svettas och bränna en massa kalorier och efter Babel blir det nog något litet käk på Statoil som vi brukar göra. När jag sa att vi ska svettas, kommer vi inte att anstränga oss för att svettas för det går inte på Babel. Så fort man kommer in genom dörrarna börjar man svettas. Det är så fruktansvärt kvavt och varmt där inne så att det inte finns. Värst var det när det var Michael Jackson tribute, fy bövelen vad det var svettigt. Det fanns knappt någon luft och folk gick tidigare eftersom de klarade inte av värmen, men jag och Nathalie sket it det och stannade till slutet. En riktigt bra natt var det.

Här finns ett videoklipp från Babel, Hawaii som klubben heter på onsdagar. Vid 1 minut och 7 sekunder ser man mig och Nathalie dansa loss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback