Lunarstorm

När Lunarstorm var det stället alla hängde på, skrev jag en massa dagboks inlägg som uppskattades av många fastän jag skrev endast om mig och mina närmaste vänner om vad vi hade hittat på och en massa interna skämt. Med tiden blev Lunarstorm mer trist och tillslut tyckte folk att det var pinsamt att ha kvar sin lunar och tog därför bort den, men jag är glad att jag har kvar min eftersom att jag kan logga in och läsa min dagboks inlägg som jag skrev 2004 eller från ett annat år. Man hade ett helt annat sätt att skriva på. Då när man skrev med smileysar bland texten och skrattade mellan raderna. Jag berättade alltid varje detajl som hände och så skrev jag alltid långa inlägg. Jag skrev väldigt fucked up också att jag själv inte kan förstå att jag skrev så, skrattar så mycket åt det. Tänkte lägga upp ett gammalt inlägg här som jag skrev fredagen den 27 oktober 2006 klockan 14.11 (jag kommer inte ihåg datumet och hela köret om ni tror det, det står på inlägget)

Inlägget döpte jag till Café Vinyl eftersom jag och Lili hängde där den dagen, ett café som vi brukade alltid hänga på tills det blev dålig.


Haj


Igår var jag med Bo ... och Lili som kom lite senare hahaha =D Jag träffade Bo kl.16.40 vid Kungsgatan, jag kom cyklandes precis när bussen kom körandes haha det var helt bra timeing ;P ( vet inte om det stavas så ) ;P Han kom av bussen och såg jag hans ansikte ... sen såg man hela hans kropp och han hade en skit lång jacka haha =D men det passade honom ;P Vi gick mot Hansa där vi skulle träffa Lilil, men Bo blev sugen på caffe så vi gick till brons kiosk. =D han som jobbade där inne skulle nog diska och han hade glömt att stänga av vattnet, så det rann nästan över, det var på väg att rinna över ... men Bo var så snäll att säga till ;P fan vad roligt om inte han hade sagt till hahaha =D Vi gick mot Café Vinyl för att Bo tyckte det skulle vara mysigare där och det var det =D Men Lili fick damp hon var utanför Hansa och ringde oss och frågade vart FAN vi var haha =D ;P jag sa vi var med Café Vinyl, hon fick damp och kom dit. Men vi blev sams vi kramades och jag av henne pussar =D ( puss på dig Lili ) hahaha =D Inne på Café Vinyl träffade Bo sina kompisar och jag och Lili träffade ... INGEN hahaha =D så vi fick börja ta kontakt med folk och det gjorde vi - det är vår specialitet ;P Vi började prata med Stefan, han sa hans efternamn men kommer inte ihåg det ;P Han var 19 år och han var "vuxen" som han sa att han var ;P Han var faktiskt trevlig, han tyckte också vi var trevliga, men väldigt barnsliga. Jag och Lili sa att man ska vara barn så länge man kan och inte leka vuxen fast man inte är det ;P Man ska kunna vara flumig ... okej vi är det hela tiden, men SO WHAT!? hahaha =D =D Stefan ville inte träffa sina kompisar och sa att han var högst upp i Slagthuset när dem ringde. Han orkade inte gå ner. Fan vad taskig han var ;P han satt inne på Café Vinyl den lögnaren. Dan kom in med sitt Rasta Man hair, han satte sig vid vårt bord för att han och Stefan är kompisar. Han tyckte jag och Lili var skit roliga, men han ansträngde sig helt mycket för att inte flabba för våra skämt är så jävla torra hahaha =D Jag berättade för Lili om vad Saman hade sagt om att man borde vara hårig i norden, men inte i mellanöstern för att det är kallt här och kallt där nere. Så sa Lili, men vad heter den sjukdomen när man har skit mycket hår - så sa jag: " DU ÄR HÅRIG" HAHAHAHAHA JAG OCH LILI DOG HAHAHAHAHA FY FAN VAD DET VAR SKOJ HAHAHAHA =D =D =D Bo bara kollade på oss och sa - I DONT KNOW YOU! hahaha, sån madda ;P skäms över oss ( men det gjorde han inte ) ;P Vid kvart i 8 tiden var Lili tvungen att gå hem och jag hade flyttat mig från Stefan och Dan för jag kunde inte sitta ensam kvar med dem haha, så jag flyttade mig till Bo och hans kompis Diddi. Jag är van med att Matthew och hans kompisar pratar engelska, det stör mig inte. Det stör mig inte heller när andra pratar det, men Bo och Diddi snackade engelska och jag bara WHY? hahahaha I dont understand, klart det är kul att snacka engelska, men ja ... hahaha never mind =D Klockan åtta gick jag, Bo och Diddi till bussen och sa Hej då. Bo skulle springa till bussen då han tappade sin MP3 ... men jag hann ikapp honom så att han fick den med sig (=

Idag är det första dagen av lovet =D det är riktigt skönt att vi inte någon skola =D idag ska jag träna för jag har inte tränat sen förra veckan i måndags, jag ska säga till mina tränare idag att jag ska sluta simma )= fan vad sorgligt. Men jag kommer inte bli lika "aktiv" som jag var innan. Jag tränade varje dag innan och det var skit skoj. Det är fortfarande kul att simma, men jag orkar bara inte. Shit jag har simmat i 6 år, men vad gör man nu, okej jag tränar inte alls, men aw fan vad sorgligt. Sum sim - 2003/sommar, 2003/vinter - 3:a i Sverige och 2004/ sommar - 3:a i Sverige ... efter Sum Sim i Köping slutade jag träna lika mycket, för skolan jag hade dåliga betyg. Aja ...fan vill jag sluta? jag är så osäker, jag vill bli bra, men då kommer jag inte ha någon kontakt med mina kompisar typ. Man träffar aldrig dem, det är bara träning och skola som gäller då. Men bajs får se ... men det lutar mot att sluta ;P Ha det bäst alla =D



Vincent

Bild på mig och Annie från 2006


Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

Tjafan! :) Jo det är bara fint med mig, själv då? Detsamma!

Postat av: Bo

Först mitt ansikte, sen min kropp. Jag känner mig lagom sexuellt utsatt här haha

2009-08-23 @ 12:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback