Tillbaka i stan

Då var Stockholms veckan slut och nu var man hemma i kära Malmö igen. Har man saknat det? Ja, det har man. Dagen innan vi skulle åka hem såg jag och Annie en serie om svenska språket inspelat i Malmö, det fick oss att sakna Malmö. Men nu när man väl är tillbaka saknar man inte det så mycket. Min semester är inte slut än och jag har kvar saker att göra som att åka till Örebro och Linköping som kommer att ske imorgon. Annie ska förmodligen sover över hos mig idag sen bilar vi upp med mina föräldrar till Örebro. I Örebro hittar man min pappas morbror och hans fru som vi ska träffa och i Linköping hittar vi en vän till familjen.

Stockholms resan var väldigt trevligt och vi hängde i Pride park, där vi tärffade en massa folk bland annat några glada personer från Göteborg/Borås men också Amir som skriver gaybloggen. Det var skumt att träffa honom på riktigt och sen fick Annie träffa sin älskade Kissie. Själv var jag inte med när hon träffade henne den dagen, men jag klarar mig bra utan det. De första dagarna spenderades i skärgården och resten av veckan spenderade vi i innerstan. Det blev klubbande på gayklubb och fikor samt en shopping runda. Pengarna bara försvann och jag blev chockad av att det var så dyrt i Stockholm. En sallad kostar 88 spänn, medans i Malmö 45 spänn. Vad ska man mer berätta om Stockholm? Jo, att pride paraden var grymt rolig och att Stockholm är en riktigt fin stad. Nu får bilderna göra sitt. (Men pallar bara ladda upp två än så länge)



Kommentarer
Postat av: Caliente

Fan vad nice du hade det.

Nu förstår du varför jag lever sååå "snålt" du ville äta fucking sallad för 105 kronor. HAHA jag borde hålla mig till MALMÖ.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback