Trött men ändå kvar

Klockan har hunnit bli fem över halv två på natten och här sitter jag vid datorn. Finns det något att göra? Nej. Men varför sitter man kvar? Det frågar man säg och jag vet inte riktigt. Jag har velat dra till sängs i över en timme nu men här sitter jag än och pratar inte med någon. Det finns inte heller något speciellt jag kollar på. Tittar på några bilder på facebook, loggar ut därifrån sen efter 10 min då loggar man in igen för att kolla om något nytt har hänt vilket det inte har. Och så forsätter man hela tiden tills man inser att klockan har blivit ganska mycket. Det här inlägget kunde jag ha sluppit skriva och vart i sängen för 5 min sen, men här fortsätter jag att skriva detta inlägget. Varför? Jo, för att jag känner att nu när jag påbörjat det så måste det avslutas. Och det gör det nu. God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback