Utekvällen

Jag brukar säga att jag inte dricker. Men när jag säger det menar jag att jag inte super ner mig som vissa gör. Men visst dricker jag, men då handlar det om max två cider och inget mer, för jag brukar få ont i magen. Men om jag inte får det blir det några tequila shot. Som det blev nu i onsdags när vi drog ut till Babel. Hellen har ju introducerat oss till Azele som är en billig pub. Vi drog dit innan vi gick till Babel. Inne på puben köpte vi shot efter shot och tillslut hamnade vi på 8 stycken. Vi gick från att vara en aning normala till att bli lite galna. Jag fick för mig att det skulle vara rent vid vårt bord och jag började städa det och ställa upp alla shotglas jätte fint med en citron bit i varje glas. Jag kände mig jätte nöjd för det såg fint ut. Jag ville framstå som en bra kund för de som jobbade där och de blev nog glada att det såg så fint ut. Efter min städning drog vi till Babel. Det första jag gjorde inne på Babel var att köpa en cider. De hade bara husets cider så det fick bli det. Jag drack den och jag sa till Nathalie att den smakade piss. Jag var tvungen att dricka upp den för jag hade köpt den. Medans jag drack den fortsatte jag att klaga på hur äcklig den var och när jag var klar, ja då ville jag köpa en ny. Och än en gång började jag om på nytt om hur äckligt den smakade. Det blev en väldigt kärleksfull kväll. För när jag träffade folk jag kände berättade jag för de om hur mycket jag gillade de och hur söta de var och så pussade jag de på kinderna. Nathalie skrattade bara. Kvällen var riktigt rolig och musiken var på topp. När man är packad gör man konstiga saker, men fastän jag var packad visste jag om vad jag gjorde. Inne på toan fanns det pissoarer precis bredvid handvasken där stod en kille och pissade bredvid mig när jag tvättade händerna. Jag fick för mig att jag skulle kasta kallt vatten på hans kön och helt plötsligt började jag stänka lite vatten på honom. Han blev inte sur utan började en konversation med mig och skrattade lite. Jag skrattade och gick ut. Utanför toan stod Nathalie och väntade på mig för att vi skulle dansa. Hela kvällen var riktigt rolig, men nu ska jag återgå till max två cider när jag går ut. För jag räknade hur mycket jag hade slösat och jag slösade 427 spänn vilket är väldigt mycket för mig. Jag slösar som max 100 spänn när jag går ut annars.

Kommentarer
Postat av: Bo

"där stod en kille och pissade bredvid mig när jag tvättade händerna. Jag fick för mig att jag skulle kasta kallt vatten på hans kön" hahaha va fan

2009-08-23 @ 13:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback