Sthlm i bilder

I ett annat inlägg skrev jag att jag skulle lägga upp från Stockholm, så nu när jag har inget bättre för mig hade jag tänkt att göra det. Har en massa bilder men har bara laddat upp slumpmässigt och försökt att sammanfatta hela resan utifrån bilderna. Fast pride bilderna har jag inte lagt in eftersom de är så många. De får komma i ett helt annat inlägg en annan dag när jag orkar. Bilderna kommer iallafall i rätt ordning från första dan till sista dan. Den sista bilder slutar med en kvinna och hon får avsluta hela resan för hon var den sista vi skrattade åt när vi åkte hem från Stockholm. Vad är det hon egentligen har på sitt huvud? Det roliga var att hon verkligen var bekväm i det och tänkte att detta var inte alls konstigt. Hoppas det blir fler Stockholms resor för det är gött där.




    











Kommentarer
Postat av: Tiff

Den sista bilden var ju fin. XD Förresten nånting jag hittade för ett tag sen: http://sydsvenskan.se/malmo/article226240/Fargglatt-marke-ska-skydda-hett-ranbyte.html

2009-08-16 @ 16:58:21
URL: http://thatmandy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback