Jadå

Är hemma nu efter en arbetsdag från kl.15.00-22.00. Inte så farligt, men det är så skönt att vara hemma och att bara sitta på stolen och vila sina ben. Eftersom på mitt jobb har man aldrig paus. Det finns hela tiden saker att göra, så man har inte tid att sitta. Och nu är jag ledig fram tills på fredag, sen ska jag börja jobba igen. Så det ska bli riktigt skönt med några dagars ledighet. Nu är jag så sjukt seg, fan vad gött att sova. Med ett varmt täcke och sedan bara däcka. Men jag orkar knappt dra mig till mitt rum. Jag ska göra det när jag har ork.
Igår var jag ute med mina vänner på första gången, på jag vet inte hur länge. Jag tror vi alla gick tillsammans ut på Kontrapunkt senast, så det var roligt att vi gick ut nu igen. Det togs en massa foton igår av Eurica så här kommer en del bilder.







Kommentarer
Postat av: annie

miss you

Postat av: caroline

haha oj vilken "kille" !

2009-12-13 @ 17:11:03
URL: http://febbss.blogg.se/
Postat av: caroline

hon/han som bär svart, svart hår och röda accesoarer.

2009-12-20 @ 14:53:10
URL: http://febbss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback