Konstigt

I vanliga fall brukar jag sitta på andra våningen i huset när jag ska in på datorn. Men nu sitter jag faktiskt nere i vardagsrummet och skriver ifrån min och syrrans första bärbara dator. Hur skumt som helst. Men jag använder inte pekskärmen, vi hade en mus i en låda och den fick jag av pappa för att det är mycket lättare att hantera datorn då. Det är skit bra. Det är en HP dator och det var faktiskt Annie som fick mig att köpa den. Jag hade först tänkt att köpa en mini dator men Annie sa att den här var mycket bättre och det sa han som hjälpte oss också inne Siba. Kostnaden för både datorn och försäkringen blev 8300 kronor eller något inne på Siba. Men på ONOFF kostade endast datorn 10500 kronor, sjukt! Tänk att det är så stora prisskillnader. Jag är väldigt nöjd med datorn och den ser väldigt sofistikerad ut och det tycker jag om. Annie ska ha tack som hjälpte mig. Jag får ta foton och visa hur den ser ut. Men det får bli en annan dag.

Juste mellandagsrean i år suger. Det finns ingenting vettigt att köpa. Det enda som var bra att köpa var en jacka jag har velat ha hela hösten som fanns på Spirit Stores. Den kostade 3000 kronor och hade ej tillräckligt mycket pengar för att köpa den. Därför tänkte jag köpa den nu under rean, men nej nej. Den var slutsåld, så jävla surt.


Kommentarer
Postat av: H

Känner inte dig, men har gått på samma skola som du :D vet inte riktigt hur jag började läsa din blogg men jag gillar den!! känner igen mig i mycket av det du skriver och du verkar vara en jättego person! :)

2009-12-30 @ 21:18:22
Postat av: annie

hahah varsågod vincent :D!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback