Lite nervös

Igår var det jobb och idag är det också jobb. Men idag kommer det vara lite annorlunda. Under mina tre år på 7-eleven har jag alltid jobbat morgon eller kväll. Men vår butik har också natt öppet och ikväll kunde inte Hugo jobba eftersom han är i Barcelona. Så jag var snäll nog att ta hans pass. Så ikväll blir det första gången jag jobbar natt. Jag vet inte riktigt hur man ska förbereda sig. Borde jag sova nu eller borde jag sova lite senare och vakna strax innnan jag ska till jobbet? Jag har tänkt iallafall att kanske lägga mig vid fyra igen och sedan gå upp vid sju. Sedan äter jag fullkornsbröd och müsli för att få i bra energi. Jag ska inte dricka energidrycker. Och därefter drar jag till jobbet vid tjugo över nio och stannar där tills på sju på morgonen. Det låter så sjukt länge. Men samtidigt tänker jag att det ej kan vara så farligt. Eftersom man ibland är ute och festar så pass sent, som när man till exempel är på Kontrapunkt då har man stannat där till sex på morgonen. Så det borde gå bra. Jaha, vad ska man göra nu då? Haha, jag är förvirrad.


Kommentarer
Postat av: emma

haha ta en powernap 20 minuter innan du börjar sen blir du pigg :D haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback