Sjukt

Det var längesen var det så här mycket snö i Malmö. Sist det var så här mycket var i februari 2007, det var då vår dörr var insnöad när jag skulle hem. Så jag var tvungen att gräva mig fram. Det var sjukt. Men som tur har vår dörr ej blivit insnöad i år. Men överlag är det jätte mycket snö. Det är faktiskt kul, men jobbigt att de ej skottar på alla ställen. Om dagar är det jul och jag har ingen julkänsla överhuvudtaget. Jag tycker den här julen har varit rätt dryg faktiskt. Förra året var det mycket juligare. För att då var P3 - Musikhjälpen i Malmö och det var jätte mycket folk i stan och det var mysigt att ha det lilla huset mitt på Gustav. Men i år finns det ingenting, drygt. Och årets Musikhjälpen i Göteborg var jätte trist. Den var inte alls lika bra som förra året. Det känns som att jag har bara klagat på saker och ting än så länge. Men jag kommer inte på något positivt att säga ... jo att jag snart ska få pengar, äntligen!


Kommentarer
Postat av: Annie

hahaha. var du tvungen att gräva dig fram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback