Spelas om och om igen

Nu är det december och i varje affär man går in i hör man julmusik. Det är alla klassiska låtar som; Nu är det jul igen, Feliz Navidad, Last Christmas, All i want for christmas is you och många fler. Men jag kom att tänka på att alla de här låtarna är från 90-talet. Det är alltid samma låtar som spelas varje år. När kom det senast en jullåt? Jag vet faktiskt inte, eftersom det aldrig kommer några nya jullåtar verkar det som. Jag bara undrar, kommer man att lyssna på de här låtarna tills man blir gammal? Kommer inte det bli väldigt utjatat? Redan nu kan jag känna att de går på mina nerver. Det är väl bara att stå ut och gilla läget.


Kommentarer
Postat av: Anonym

All i want for christmas kom ut typ 2005-2006 inte på 90 talet =)

2009-12-18 @ 20:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback