Dagen efter

Igår hade Nathalie sitt födelsedagskalas där hon bjöd på mat och hade bjudit en massa vänner. Maten i år blev någonting annat. För både förra året och året innan hade vi pastasallad som mat, det var såklart gott. Men det var väldigt roligt att det var exakt likadan. Nathalie tänkte överasska oss med någon annan mat och det blev tacos. Det var riktigt gott, men jag blev mätt efter bara en tacos. Det var trevligt hela kvällen, men jag var riktigt trött och satt mesta dels i soffan och tog det lugnt. Orsaken till varför jag var så trött var för att jag hade träning innan skolan klockan sex på morgonen. Vid halv 1 - 1 tiden gick jag in till Nathalies rum för att vila, där låg jag resten av kvällen tills alla hade gott förutom jag, Siri, Johan och Fredrik. Johan hade däckat och jag hade vaknat från min sömn. Jag gick in till köket för att göra te för tredje gången. För under kvällen hade mitt te förstörst. Mitt första te hällde Fredrik öl i och i det andra teet var det diskmedel i, så det var tredje gången gilt för att det skulle bli bra och det blev det. Som sagt hade Johan däckat och han sov väldigt djup. Jag började peta in ryska dockor i hans näsa och la läppglans på hans läppar. Vi började skratta jätte mycket och Siri tog foton. Efter det satte jag och Siri i vardagsrummet för att se porrfilmen som jag och Lili hade köpt till Nathalie. Porrfilmen var riktig dålig och skit seg samt var kvinnan och mannen vidriga. Så den stängde vi av. Klockan hade hunnit bli halv fyra och vi bestämde oss för att dra hemåt. Siri var riktig packad och det var också Johan som gick upp ur sängen men la sig på golvet för att vila. Jag och Siri hämtade våra cyklar och jag följde Siri hem därefter cyklade jag hem till mig själv.

Tack för igår Nathalie det var väldigt trevligt.

Kommentarer
Postat av: Tiffany

Hallå Vincent.

Trevlig blogg du har här, konstigt språk du skriver på bah. XD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback