Foton

Att titta på bilder är riktigt kul, speciellt gamla bilder då man kan minnas hur man hade det och hur roligt det var. Jag tar foton rätt ofta och alla foton är på datorn. Det är inte så kul att sitta och kolla på de när de är på datorn, därför har jag bestämt mig för att framkalla alla min foton och sätta in de i album. Tänk sen när man blir äldre då är det bara att ta fram sina album och kolla på alla galna bilder man tog. Min mamma och pappa har så sjukt många foton från när de var unga. Det är kul att se vad de har upplevt och vad de gjorde för galna saker med sina kompisar. Det är svårt att tro att mina föräldrar har vart lika gammal som jag och gjort en massa galna saker.

Här är foton på pappa Werner och mamma Marilou som unga.



De första fotona jag ska framkalla är foton från 2006 när vi var hemma hos Rebecka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback