Håll dig på din sida

                                     



Vi har höger regel här i Sverige och då ska man följa det. Men vissa förstår tydligen inte det som t.ex. idag när jag cyklade hem från simmningen. Vinden var stark och det var motvind hela vägen hem. Motvind är något jag inte gillar för man blir trött och ibland svettig för man får kämpa som bara den om det är riktigt starka vindar vilket det kan vara här i Malmö. Jag var alldeles strax hemma och hade bara ungefär 200-300 m kvar till mitt hem. Framför mig cyklar en långsam kvinna på vänster sida där jag hade tänkt cykla om och det gjorde jag men jag trillade nästan över gatukanten och det gjorde mig irriterad. Så jag cyklade lite snabbare framför denna kvinna. Eftersom det var motvind tänkte jag att hon skulle få tillbaka, så jag reste mig och släppte mig en lång en. Hoppas hon fick känna det hon förtjäna.

Kommentarer
Postat av: nannie

HAHAHAHAHA du är så sjuk i huvudet, go vincent!

2009-02-03 @ 17:37:02
Postat av: Anonym

rikigt sjukt. riktigt ball. överball tillåme.

2009-02-16 @ 18:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback