Hur många rosor fick du?



Då var det dags för Alla hjärtans dag igen. Egentligen är det imorgon, men eftersom det är lördag imorgon så firade vår skola Alla hjärtans dag idag. Som vanligt innan denna dag kan man skicka rosor till sina vänner på andra skolor. En ros kostar 20 kronor styck om jag inte har fel. Förra året skickade jag 4-5 rosor, men i år skickade jag ingen. Det är för att jag visste inte var man kunde köpa rosorna. För det ska vara någon på skolan som håller i det och har olika tider då man kan passa på att köpa rosor och skicka de. Som sagt skickade jag inga rosor i år, men jag fick däremot en ros från någon som inte har skickat en hälsning. Jag känner inte igen handstilen, så det blir svårt att lista ut vem det är ifrån. Men någon jag känner väl, måste det vara. Eller så är det kanske du?

Kommentarer
Postat av: ✿Linda H ✿

Vad händer för dig denna fredagen den 13 då??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback