Plugg sova över

Vi har en massa läxor i skolan och arbeten som ska lämnas in. Ett av arbetena ska lämnas in på måndag och det är tillsammans med Hellen. Vi håller på med ett arbete om Burkina Faso, där vi ska skriva om landets situation och framtida planer för att göra det till ett bättre land. Jag och Hellen bestämde oss för att plugga igår och att hon kunde sova över hos mig eftersom vi skulle vara upp sent. Men vi la oss rätt tidigt klockan 11 och bestämde oss för att plugga på morgonen istället. Just nu tar Hellen en dusch och jag sitter här och söker efter information och framtida planer, men det finns inte så mycket jag hittar. När jag har hittat det mesta ( om jag hittar ) ska vi sätta oss nere i köket, käka frukost och skriva själva arbetet. Vi ska lyckas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback