Sportlovet är här

                                                                                                                                
     

Äntligen är det dags för ett skönt sportlov, där man ska bara njuta av varje stund. Jag känner att jag behöver vila min kropp för att ta nya tag i skolan när vi börjar igen om 1 vecka. Och när vi är tillbaka i skolan är det endast 59 skoldagar kvar till studenten, kan det bli bättre? Ah, det är helt ofattbart att det endast är 59 skoldagar kvar, det är sjukt faktiskt.
Men vad händer under lovet förutom att vila sin kropp? Det ska bli mys med sina vänner, förmodligen någon pub och så ska vi käka brunch nu till helgen. Blev tipsad av en bekant att det var riktigt nice med brunch. Så det ska jag och mina vänner testa på.

Just nu sitter jag här och är riktigt seg, funderar på att strax däcka i sängen och det ska jag göra. Har under kvällen spenderat min tid hemma hos Annie med Nathalie och Lili. Vi tog det lugnt och snackade. Sedan gick vi till Falafel Nr.1 och köpte oss en kebab för 35 spänn. Falafeln är som bäst här i Malmö och du får det för ett riktigt bra pris. Efter vi käkat drog vi till Hemköp för att köpa med oss lite sötsaker hem till Annie. Vi köpte Tom och Jerry kex, mjölk och jordgubbskräm som man brukade äta på fritids eller dagis. Men tyvär var inte Lili med och smaskade sig på detta utan hon gick hem efter hennes falafel. När klockan hade blivit 10 gick Nathalie hem. Jag stannade kvar för att se mitt och  Annies favoritprogram Skins på kanal 5. Och nu sitter jag här och segar som sagt, men ska nu däcka i min säng.

Kommentarer
Postat av: Erik

Vinnie, jag försökte alltså ringa dig igår som tusan, men det ville verkligen inte fungera. Blev lite ledsen i ögat. Hm... Hur är det?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback