Gårdagens trevnad


  
  

Jag vaknade halv 2 igår efter att jag hade varit ute sent under lördagsnatten. När jag steg upp satte jag mig vid datorn och såg att Annie var inloggad. Vi började prata om en träff och kom fram till att vi skulle ses, men senare. Först var Annie tvungen att diska, städa badrummet och sitt eget rum. Men det är inte lönt att Annie städar sitt rum för det blir lika stökigt nästa dag. Jag själv har städat hennes rum och det blev riktigt rent. Men efter några dagar när jag kom hem till henne var hennes rum tillbaka till det vanliga. Klockan tickade och tillslut hade den hunnit bli kvart i sju. Jag satte mig då på cykeln och cyklade iväg till Annie. När jag hade anlänt satte vi oss i Mikaels rum ( hennes lillebror ) och tittade på roliga klipp på youtube. Efter en stund orkade vi inte mer och satte oss därefter i Annies rum. Jag frågade henne om hon hade städat hennes rum och det hade hon, men jag såg ingen skillnad. Vi kände båda att vi var sugna på något sött, så vi gick ner till Hemköp för att köpa något vi kunde käka. Vi hittade massor och kunde inte riktiga bestämma vad vi skulle köpa. Tillslut blev det knäckglass, kakor och sockriga fingrar. Uppe i lägenheten igen krängde vi oss med glass och kakor vi köpt och blev riktigt mätta. Det fanns inget riktigt bra på tv, men vid halv elva kom Skins på kanal 5. En brittisk ungdomsserie som jag och Annie har fallit för. Den höll på till halv tolv då jag begav mig hemåt.

Mitt nyklippta hår gillar jag
  


Kommentarer
Postat av: Elise

HITLER

2009-02-05 @ 23:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback