Söndags vila

   

I fredags var det KB, igår var det Wonk och nu är det söndag och dags för att bara ta det lugnt och vila sin kropp. Det har vart mycket dansande i helgen och skoj var det. Efter förra veckans besvikelse på KB var jag rätt skeptiskt till att gå till KB i fredags. Men det var väldigt trevligt och det var kanske till och med en av de bästa gångerna som jag har varit på. Lili, Nathalie och jag var inne på Volym som alltid och sen drog vi till Golden och träffade upp Signe och gänget. Vi satt där de sista 30 minuterna innan puben skulle stänga sen bar det av mot KB. Väl inne på KB var det fullt med folk och man träffade på många bekanta. En av de var Joakim från Bollnäs som just nu bor i Malmö men som ska flytta till Helsingborg. Han är så jädrans snäll och trevlig.

Musiken var på topp och de spelade till och med lite House inne på KB och jag älskar House det är så grymt bra. LC Club i Nantes fick mig att älska det. Tillslut blev klockan fyra och de skulle stänga vi hämtade våra ytterkläder och gick ut för att hämta våra cyklar. På väg mot cyklarna gick en kille bredvid oss som dansade ibland med oss. Vi sa hej och hälsade på varandra. Han heter Thomas som är uppväxt i Klågerup ( det stället känner vi ju inte alls till ) och studerar musik i Örebro. Efter en stunds prat började vi avrunda och han skulle försöka se om han kunde fixa någon som behövde svart taxi, så att han kunde tjäna lite pengar. Men han hittade ingen.

Igår var det då Wonk med Signe, Nora och Heidi. Det var riktigt trevligt men svettigt som tusan. På andra våningens dansgolv är det så sjukt svettigt, men vi fortsatte att dansa ändå. Signe och Heidi gick vid tre tiden medans jag och Nora stannade till fyra. Efter att Signe och Heidi hade gått kom det ännu bättre musik. Jag och Nora hade varit i piano rummet och hörde låten Pata pata med Miriam Makeba så vi sprang till dansgolvet, men vad vi inte visste var att det var dricka på golvet så Nora halkade och trillade men jag klarade mig. Det var skit roligt och vi kunde inte sluta skratta.
Under kvällen träffade jag på Robin och som vanligt var han en skitstövel. Jag vet inte varför men han påminner mig om Karl-Johan. Men bortsett från de så har det varrit en skit skoj helg.


Kommentarer
Postat av: Giulia

Postat av: Giulia

Svar: ahahaha lagom kul, jag sov typ halva! hahaha tanten då?! Sit still for christ sake! hahaha och de två mörkhyade! hahahah!!!



By the way, kan du ta med mig till Wonk någon dag?!?!?! :D:D



PUSS PÅ GUMPEN

2009-01-18 @ 19:38:28
URL: http://giuliaburman.blogg.se/
Postat av: sab

haha jo allt är bra här! Jadu mesta dels hemma och i skolan :/ Ser att du blivigt av med tandställningen, fan va gött! Snygga tänder.



Pusss!!

2009-02-01 @ 02:15:45
URL: http://youloveher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback