Aurevoir

Nu återstår det bara 3 timmar tills min syster flyttar till Frankrike, Paris i tre månader eller ett halvår om hon så skulle vilja förlänga hennes tid där. Hon ska plugga franska något hon har velat göra jätte länge. Är glad för hennes skull att hon nu ska få göra det hon vill. Det kommer kännas jätte konstigt att inte ha henne här hemma. Nu kommer jag inte kunna bli väckt av en massa dancehall/afrikansk musik eller att när man går ner till köket står all mat framme utan att hon plockat undan det. Som ni märker måste jag ha det rent. Kommer sakna hemma, men det gäller bara tre månader eller mer, men det är lugnt. Just nu har hon packat sin väska och mamma står och filmar henne innan vi beger oss mot Kastrup. Förhoppningsvis kommer jag kunna åka i september till Paris för att träffa henne med Nathalie. Måste bara fråga min chef om jag kan få en veckas ledighet.

Själv har jag också packat idag för imorgon åker jag och Annie till Stockholms skärgård för att ta det lugnt i deras stuga men också ha lite roligt på Pride som det tydligen är samma vecka som vi är där. Men syrran hoppas du får roligt i Paris och att du kommer kunna franska utan till när du kommer hem igen, älskar dig.


Bild från sommaren 08, när båda hade tandställning



Kommentarer
Postat av: morgan

HAHAH, söt bild :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback