Jobb

Har jobbat nu 4 dagar i streck och jag börjar bli trött nu. Ska jobba igen imorgon, på onsdag och sen på fredag. Sedan har jag äntligen semester ända till den 13 augusti. Det ska bli riktigt skönt. Nu efter studenten har jag jobbat mer än vad jag är van vid. Innan när jag hade skola jobbade jag endast varje lördag nu är det 4-5 pass i veckan. Men man måste vara positiv och tänka att man får pengar samt att det är bättre att ha ett jobb än att inte ha något överhuvudtaget. Ska göra mig i ordning efter detta inlägget. Men vad har hänt annars förutom jobbet på 7-eleven. Jag har varit ute på pub med vänner och tagit det lugnt, ja det var inte så mycket jag hade gjort. Det kändes som att jag skulle berätta en massa roligt jag gjort men så blev det inte.


Kommentarer
Postat av: Caliente

glöm inte min födelsedag då!

Köp mig något fint för din 20 tusen lön.



xoxo


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback