Zumba

Varje morgon om man vaknat för tidigt sitter man framför tv:n och väntar på att de första programen ska börja. Medans man väntar sitter man och kollar på tv-shop så länge. Där hittar man en massa olika produkter vissa är bättre än andra och vissa är så skrattretande på det sättet de framför produkten. Den värsta är Magic Bullet där de är ett gäng vänner som sovit över hos sina vänner och på morgonen börjar värdarna ha en egen liten show och demonstrerar hur man ska använda den, därefter börjar de göra maragarita drinkar och säger "Let's get this party goin", de hade nyss vaknat och ska börja festa. Jag minns på 90 talet och början av 2000-talet att det var populärt med en massa redskap man skulle använda, men nu har det blivit modernt med att man själv ska träna som Winsor Pilates, Hip hop dance och Zumba. Jag har suttit och skrattat åt de här produkterna för de överdriver så mycket. Men för någon dag sedan berättade min mamma att hon hade beställt Zumba, jag kunde inte tro henne. Sen kom den med posten igår och jag fattade inte att vi hade den hemma, riktigt skumt. Vi provade den och det visade sig att den var bra och rolig. Nathalie har velat testa den och ska komma hit om 1 timme, då ska vi träna Zumba.

Let's Zumba


Kommentarer
Postat av: Erik Nilsson-Gullstrand

Magic Bullet är det bästa som finns. Sedan flera år tillbaka har det varit min dröm att ha en sådan när jag flyttar hemifrån! Att de fortfarande visar den. :P

Postat av: Caliente

Zumba låter jätte kul?.. I wanna try it someday

2009-07-15 @ 17:42:36
URL: http://kamasutraa.blogg.se/
Postat av: Hanna 7-Eleven

Haha, var det roligt?? :P

2009-07-23 @ 14:36:29
URL: http://gl0rydays.blogg.se/
Postat av: jocke

zumba föfan

2009-08-17 @ 11:52:05
URL: http://jockenyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback