Nu har det kommit till ett slut

Det enda jag har gjort de här dagarna är att ha varit ute sent, gått hem och sovit 6 timmar, upp sen igen för att gå på en annan student fest. Men nu är det äntligen slut, för nu finns det inga fler att gå på förutom Jeffs student som är nästa vecka på fredag i Ystad. Min kropp är helt sliten nu, så det ska bli skönt att vila. Men jag hinner inte vila idag för att jag ska jobba om någon timme.

Student dagen var helt underbar, men som vanligt kan jag inte passa tiden. Jag var ute och körde själv på morgonen till ICA Maxi för att köpa dricka och chips till festen hemma. Sen hade jag jätte bråttom till champangefrukosten hemma hos Hesho. Jag kom dit elva, när vi egentligen skulle vara där halv tio. Men det gjorde inte så mycket. Vi tog taxi in till stan hela klassen där vi gick runt och skrek. Det enda vi väntade på var att springa ut på trappan. När det hade gått några timmar och klockan var halv sex samlades vi i biblan i skolan och väntade på utsparken. Jag och Caroline började stört gråta när vi såg varandra och pratade om Norge. Det var ett så grymt drag i klassen och alla var helt pepp. När vi stod där nere och väntade på att springa ut, sjöng vi skit högt och rektorn räknade ner från 10 till 1 då de öppnade porten och vi sprang ut. Fan vad gött det var.
Efter vi hade sprungit ut träffade man några vänner och familjer som väntade på en, men man kunde inte stanna så länge för att flaket väntade på oss på Drottningtorget. Flaket var så roligt, men jag är så känslosam och alla känslor bara slog in på en gång och jag grät typ hela rundan när vi åkte. Det var både glädjetårar men också sorgsnatårar. Hemma hos mig väntade en massa folk och jag blev jätte glad att så många kom. Jag var hetl upp i varv och var helt speedad. Folk trodde jag hade druckit men det hade jag inte. Drack gjorde vi sen på kvällen. Min syster hade köpt två tequila flaskor till mig. Vi shootade en efter en. Jag hamnade på 10 shoots. Sen drog vi till Amiralen på fest.

Jag är ytterst tacksam för alla som kom på min student och tack för blommor och presenter. Detta var en helt grym dag och kommer aldrig glömma det, tack.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback