Off

Jag har inte skrivit på ett tag, men har inte riktigt orkat. Har faktiskt vart jätte ledsen och gråtit i tre dagar pga Michael Jackson, töntigt tänker vissa, men så är det. Jag beundrade verkligen honom och min kompis Lana vet exakt hur det känns hon har gråtit lika mycket som jag om inte mer. Tycker det är synd att folk börjar uppskatta hans musik nu efter hans död.. Ah det är hemskt att han inte finns längre. Juste man har nu börjat spekulera att hans död vara falsk. Hur orkar man göra nya headlines som inte är sanna?  Bara för att skriva något i tidningarna.

Men vad har jag gjort förutom att sörja Michael, jo jag har köpt en ny kamera. Systemkameran Olympus e-420, den tar jätte fina bilder och den är lätt att använda. Sen har jag firat midsommar här hemma med syrran och hennes kompisar samt med mamma, pappa och Annie. Vi hade riktigt god mat som pappa hade lagat, han har ju varit kock i 20 år. Och annars än midsommar har jag jobbat och tagit det lugnt. Solen börjar också titta fram nu och det fina vädret kommer sakta med säkert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback