Casting

Vissa gånger har jag varit hårmodell för Larsson och Lange och en gång var jag med på en av deras visningar i Malmö. Nu har de en ny visning utanför Halmstad och en av frisörerna som heter Henrik ville att både jag och Annie skulle komma på en av deras castingar. Egentligen ville inte Annie göra det eftersom hon kände att det var rätt pinsamt och jag kan bara hålla med, för det är det. Men jag sa till henne att vi gör det för skojs skull. Så vi gick dit. Inne hos Larsson och Lange på Södertull satt andra personer som också skulle delta i castingen. En efter en blev man fotad på både hel bild och ansiktsbild. Medans man blev fotad satt alla andra och kolla på en. Efter detta skulle man gå lite catwalk inför frisörerna, pinsamt värre. Men det var bara att göra det. Jag kollade inte på Annie eftersom jag hade börjat skratta. Castingen gick snabbt och vi var knappt där en timme. Nu är det bara att vänta och se om man kom vidare eller inte.

Personen bakom tjejen är jag

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback