Ett uppehåll

Det är inte alltid man har lust till att skriva något i sin blogg, man har inte riktigt någonting att säga. Men nu tänkte jag bryta isen med mitt uppehåll och börja skriva igen.
Egentligen har det inte hänt så värst mycket under den här veckan. Det har bara varit skola, skola och skola igen. Tråk med andra ord. Men vi fick faktiskt en överaskning på torsdan. Vår gamla svenska lärare Yerk Liveröd besökte oss under lektionen för att dela ut våra noveller vi hade skrivit i höstas och nu 3 månader senare fick vi äntligen tillbaka de. Jag var nervös för att få tillbaka min novell, för jag ville ha minst VG men var orolig för att inte få det. Efter en stund kom han fram till mig med min novell och sa att det var det bästa jag någonsin skrivit. Nu när jag hade fått den fina kommentaren trodde jag att jag skulle få MVG, men jag fick VG. Det är självklart bra, men MVG hade kännts bättre.

Nu är det en ny vecka och nya händelser. Jag ska börja skriva mitt muntliga tal i Svenska B nationella och så måste jag sitta i körskolan och plugga teori. Men just nu ska jag käka frukost och därefter göra mig i ordning.
- Oh, jag orkar inte vara sjuk.


Kommentarer
Postat av: Tiffany

Haha jag tycker du skriver sånt fint och vårdat språk, lite för fint för att va blogg. XD Men ja klart man kan ha det, inte så jag menar ville bah säga det.



Ändå bra att du fick VG iaf. Va handlade din novell om?

Postat av: Tiffany

Jaha min var inte så seriös. Min handlar om två snobbar som blir intagna på ett institut för att bli "av-snobbifierade". Japp, lite lätt flummig sådär...XD

2009-03-10 @ 22:29:56
URL: http://thatmandy.blogspot.com
Postat av: ALICIA - shopping & foto

ta gärna en titt på min blogg om du har lust =)

2009-03-10 @ 22:35:00
URL: http://aliciaeriksson.blogg.se/
Postat av: EmelieLiljeberg - Känd som Ämmi

Fin blogg :)

Kram

2009-03-10 @ 23:08:46
URL: http://lemondream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback