Inte över

Igår cyklade jag glatt till skolan med min cykel som var lagad. Jag parkerade vid cykelstället och gick in till min lektion. Efter två timmar var skoldagen slut och jag skulle cykla hem. När jag var ungefär 3 meter från min cykel såg jag att det var något som inte stämmde. Mitt framhjul hade fått punka igen för sjätte gången på sex dagar. Jag kunde knappt tro det, detta var helt otroligt. Så jag gick tillbaka till cykelhandlarn. När jag öppnade dörren kollade han på mig och sa, du skämtar? Det kan inte vara sant. Jo sa jag, och började skratta med en viss pinsamhet. Han kollade igenom slangen och hittade ett nytt hål. Han lappade ihop det och så bytte han mitt däck. Betala behövde jag inte göra och jag cyklade sedan hem. Än så länge har jag inte fått punka igen och jag hoppas verkligen att detta var sista gången för nu orkar jag fan heller inte mer.

Kommentarer
Postat av: lili the one

det är nåt cp som pajjar din cykel

2009-03-18 @ 11:15:47
Postat av: Anonym

där är en förbannelse över din cykel hahaha

2009-03-18 @ 17:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback