Fredag kväll

Fredag 15 maj

Dahlia i kultur klassen hade födelsedags middag/ chill kväll. Och middag blev det och chill blev det också. Det bjöds på en massa arabisk mat och folket var chill. Jag käkade så mycket mat, att jag tillslut kunde inte äta mer. Men det är inte riktigt sant. Jag satt precis vid maten och kunde inte låta bli att bli frestad, så jag småkäkade sedan resten av kvällen. På kalast fanns det många jag kände, varav typ 1-2 pers jag inte kände. Min kompis/klasskamrat Giulia dök också upp vilket var trevligt. Alla hade jätte trevligt, jag också men min trötthet tog död på mig så jag drog lite tidigare än vad andra gjorde. Det är trevligt med chill kalas. 

                                                                

         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback