Lugn och ro

                            

3 dagars festande har fått min kropp att bli sliten. Först i torsdags var det valborg och det var Ministry of Sound på Slagt som jag och Nathalie hade köpt biljetter till. När vi kom kändes det rätt drygt men efter ett tag när folk droppade in blev det roligare och musiken var riktigt grym mot slutet. Men Ministry of Sound var mycket bättre i Nantes, Frankrike. I fredags var jag först i Folkan med Signe plus andra vänner. Vi satt där en stund sedan blev jag och Signe sugna på mat och käkade på en indisk resturang. Mätta blev vi, men suget efter något sött var stort. Vi gick då sedan till Hemköp där vi köpte oss brownies samt en blåbärs krans. Detta åt vi hemma hos Signe efter vi hade städat hennes stökiga hem. Mot kvällen gick vi till Golden ( den sämsta puben ) sedan drog vi till KB ( som jag är trött på ). Den kvällen var faktiskt bra vilket jag aldrig förväntar mig längre på KB. Men de spelade 90:tals musik, lite modern 2000:tals musik. Ja, det var kul.

Igår jobbade jag till klockan elva eftersom Christian kom försent i en timme. Jag var lite trött med kände för att kunna gå ut, så jag drog hem till Annie där jag tvättade mina fötter och bytte strumpor sedan tog vi bussen till centralen för att sedan gå till Wonk. Och vi hade skit roligt. Människorna som var där var så flummiga och vi kunde inte låta bli att skratta åt de flesta. Men musiken fick oss också att bli glada. Efter Wonk gick vi till Max med Henrik, Richard och Erik. Men Erik och Richard drog. Vi som var kvar gick istället till Burger King för att käka, sedan drog vi hem. När jag och Annie låg i sängen för att sova däckade jag efter 10 sekunder och jag drömde om att jag var på 7-eleven och frågade om vi skulle sätta in maten i ungen. Det var helt sjukt för jag trodde jag var där på riktigt men sen insåg jag att jag låg i en säng.
Idag när vi vaknade kände jag mig så jädrans sliten, min kropp fy fan. Men nu mår jag bättre. Jag har vart och övningskört med pappa. Nu ska man väl bara lata sig hemma, men jag känner för att gå ut och träffa folk haha.

Ministry of Sound i Malmö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback