Söndags runda

När jag bodde i Indien, brukade pappa ta oss (familjen) på en söndags runda med bilen. Då pappa körde, mamma hade kakor med sig och jag och syrran satt där bak och tittade oss omkring bland alla berg. Det var jätte mysigt, sedan stannade vi på olika ställen där vi hade en liten pic-nic och bara tog det lugnt. Jag saknar de söndags rundorna. Det var vår familjs lilla nöjes dag tillsammans.

Förra söndan kändes det som om jag var på den söndags rundan, fast det var jag som körde och att jag hade Annie med mig. Vi lämnade först min syster på Lillatorg sedan tankade jag bilen, med mitt danska kort då jag betalade 300 kronor extra, sinnes. Sedan körde vi hem till mig för att hämta gamla skivor från Absolut Music. Vi satte på skivan då vi fick höra den första låten, Lucky med Britney Spears, det var roligt. Vi körde till Lund. Inne i Lund kan man inte köra. Man får inte köra någonstans och jag råkade köra runt vid busshållplatserna där man inte får köra. Lund blev för komplicerat och vi körde mot Dalby. I Dalby hade jag ringde jag Paulina för att berätta om min student men inget svar från henne. Vi passade då på att ringa Kalle. Han blev lite förvånad, men jag tror även lite glad. Det är kul med spontana träffar. Vi tog en runda med honom och hans hund. Det var trevligt faktiskt, efter en stund så körde jag oc Annie hem, då jag skulle träffa Erik för att vi skulle på bio.

Filmen vi såg hette Knowing och jag säger till er nu se inte den filmen, för fy fan vad den sög. Den hade en skit bra början men slutet blir så sjukt orealistiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback