Desperat

Jag har allt, nästan. Jag har vänner, en familj, ett jobb, en underbar cykel men det är något jag ändå saknar och det är PENGAR!  Jag är i ett stort behov av pengar. Men egentligen vet jag inte vad jag ska göra med pengarna. Eftersom jag har inte riktigt tänkt köpa något, utan vill bara ha pengar på mitt konto ifall att man ska hitta på någonting. Därför försöker jag jobba så mycket som möjligt nu så att jag kommer få en massa pengar sen när lönen kommer i Danmark. Och det bästa är att om man får typ 9000 danska blir det ungefär 12000 i svenska om jag inte har fel. Fan vad gött. Oh, GE MIG PENGAR NU! Det låter som att jag är galen kanske och det kanske jag är. Men som sagt jag vill ha mina pengar. Har jag inte sagt pengar nu ofantligt många gånger? Ska försöka sluta skriva det ordet. Men så idag blir det återigen jobb, inte så roligt. Men i slutändan lönar det sig efter allt slit, för då får jag mina PENGAR! (Det var sista gången jag lovar)

Bild från Nantes, november 2008


Kommentarer
Postat av: Annie

Haha jag älskar dig så mycket VIncent, främst för att du sätter "underbara" framför din cykel och inte dina vänner eller familj, haha <3

Postat av: Annie

aw hahaha förtjänade den tröst, det gör jag med

2009-11-28 @ 16:41:14
URL: http://thindustry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback