Fan vad gött

Är det verkligen sant? Jag kan knappt tro det. Jag vaknade nyss och gick ut ur mitt rum på golvet såg jag att det lyste en massa, det var solen som reflekterade. Jag tittade ut genom fönstret och där såg jag min kära sol. Så jädrans gött. Oh, jag blir riktig glad nu. Det var skit längesen jag såg solen titta fram så här mycket. Jag ska verkligen ta vara på den här dagen för det är inte ofta man får se solen under vintern. Hur ska jag ta vara på solen idag då? Jo jag ska nämligen till stan och käka/fika med några vänner och därefter blir det träning vid fem och vid den tiden har solen gått ner. Så det passar perfekt. Haha jag är sjukt glad nu. Man blir så glad av sol.

Idag börjar de första eleverna sin kurs i Barcelona fan vad spännande. Jag vill åka nu! Man tänker att det är så lång tid kvar tills man åker, men det är det också typ. En månad och tjugo dagar. Men det kommer säkert gå fortare än vad man tror. Shit, Barcelona. Jag längtar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback