För tillfället

För er som inte vet, är jag inte i Malmö just nu och har inte varit det på fyra dagar. Jag är uppe i Stockholm där jag besöker Mania. Har nyss vaknat och känner mig fortfarande seg fastän jag har sovit tio timmar om jag har rätt. Jag känner mig inte glad eller ledsen, jag känner ingenting, jo seg sa jag ju. Framför mig har jag ett fönster där en massa höga träd finns, alla löv är nu nere bara några enstaka bruna löv finns kvar. Tittade nyss på Mania hur hon sover, hon ser inte grann ut haha. Det gör väl ingen när man sover. Usch vad jag känner mig seg. Det får bli en bra frukost nu och sedan en tur på toan.


Kommentarer
Postat av: annie

Haha vafan menar du att ingen är grann när dom sover, det är ju då folk VANLIGTVIS är som finast, haha, när man tittar på sitt lilla hjärta som ligger där å sussar. Vincent! Men nu är du påväg hem!

Postat av: p o u l i n e

Tjaooow, allt bra? =)

2009-11-18 @ 20:23:01
URL: http://poulines.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback