Tjugofjärde oktober

Den här dagen hade vi en liten middag hemma hos oss. Mest för att bara ta det lugnt men också för att fira min födelsedag lite grann och för att syrran kommit hem från Paris. Jag fick presenter av trion Lili, Annie och Nathalie. En bok om Barcelona som kan vara bra att ha när man väl är där nere. Det var en mysig kväll och vi käkade mycket för att inte glömma efterrätten. Vi köpte tre paket glass och tre olika chocklad såser samt marränger, plus Amandas hembakade kladdkaka som var riktigt god. Usch vad mätt man blev efter allt. På kvällen när jag låg i sängen och tittade igenom Barcelona boken kom jag att tänka på mina vänner. Att jag inte kommer få träffa de på fyra månader. Det är riktigt hemskt. Skämt som endast de förstår och andra saker som endast vi har. Fuck vad jag älskar er, era livlösa blygläppar.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback