3 månader har gått

Jag minns när vi lämnade syrran på Kastrup och vi började gråta för att hon skulle flytta till Paris och bo där i tre månader. Det skulle bli tomt i huset tänkte jag och att det skulle ta så lång tid tills hon skulle komma hem, eftersom tre månader är ändå ganska länge. Men det har gått snabbare än man räknat med. Redan idag kommer hon hem. De tre långa månaderna var trots allt inte så långa. Vet inte exakt vilken tid hon kommer hem. Men det ska bli kul att se henne. Jag förstår att det kommer kännas väldigt konstigt för henne att komma tillbaka till Sverige, Malmö när hennes hem har varit Paris ett bra tag nu. Imorgon blir det välkomst middag hemma hos oss och samtidigt ska vi fira smått min födelsedag som var i onsdags. Ja, jag har inte sagt att jag fyllde år men det gjorde jag. Nitton år för den delen. Känns inget speciellt. Men iallafall, välkommen hem syrran.


Kommentarer
Postat av: alex

oj ni ser verkligen sjukt bra ut!

2009-12-02 @ 23:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback