Har jag inte berättat?

Jag tror inte jag har berättat om hur det gick för mig angående den utbildningen i Barcelona som steward. Jag och Hellen hade ju sökt dit och vi båda kom med. Min syrra har också kommit in. Så alla vi tre kommer flytta till Barcelona den 18 januari. Kursen börjar det datumet men vi åker några dagar innan så att vi lär känna staden lite grann. Det kommer bli riktigt skumt att flytta från mitt älskade Malmö. Lämna sina vänner och sin CYKEL. Vet inte riktigt hur jag ska klara mig utan min cykel. Jag ska ta vara på varje stund jag har med min cykel innan jag flyttar. Det är riktigt skumt att jag ska flytta kan inte förstå det. Jag ska ha min första lägenhet tillsammans med min syrra och Hellen. Det kommer bli skit skoj. Det är tänkt att vi kommer bo där till april, men det kan hända att vi stannar längre, vilket jag tror att vi kommer göra.

Hola Barcelona!

 ... undrar hur det kommer gå med min sliskiga spanska, den måste bort haha. Jag har blivit så van med min slisk spanska när jag ska härma spanjorer.



Kommentarer
Postat av: Lina the OG

hela du e sliskig för helvete

2009-10-22 @ 14:45:26
Postat av: Bo

Vi MÅSTE ses snart!

2009-10-22 @ 20:57:07
Postat av: Giulia

guuuud vad kul!!!! Och vet du vad? Min bästa kompis Cornelia Warnecki som du känner genom kyrkan har också kommit in :D:D: haha världen är liten. Roligt och stort grattis!

Postat av: Gissa vem

¿No pudiste elegir un imagen mejor que muestra la belleza de Barcelona?, joder Vincento! Bueno, espero que tengas un buen tiempo alli y que aprendes el Espanol... Nos vemos..... por que voy a visitarte

2009-11-18 @ 19:28:51
Postat av: wibbo

det höga huset ser ut som en megadildo!! :D haha

2010-04-07 @ 04:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback