Inget bättre för sig

Satt nyss och kollade igenom mina kommentarer jag har fått under den tiden jag har haft blogg. Vissa har skrivit att inlägg är bra andra försöker få sin blogg hörd och andra skriver bara så onödiga saker. En skriver du är bög och en annan skriver du är en massiv bög. Jag bara tänker okej vad är det de vill ha sagt? Varför måste man behöva säga det till någon som redan vet om det. Den person som skrev att jag är en massiv bög, är bara så jävla skrattretande. Vad fan är en massiv bög? Haha, jag tycker det låter sjukt roligt iallafall. Jag bryr mig inte ett dugg att folk skriver sånt, men jag förstår bara inte hur man orkar. Vad är det man får ut av det? Eller om man går i stan så hör man någon säga högt, bög. Man bara tänker vilka idioter. Ska jag gå runt och säga till varje blatte i stan, ey blatte! Nej, för det ska jag inte. Det är ju så onödigt. Men det värsta är att de som säger skällsord vågar bara säga det genom internet eller när de är i gäng med sina polare. Men när de sedan är ensam då håller de käft. Ah, vilka töntar.

Minns en gång när jag satt med min vän Siri på en parkbänk. Så kom två killar fram till oss och frågade om vi hade en tändare, vi sa nej. Då gick de från oss och efter de sa de bög. Jag sa då bög till dig själv. De båda killarna kom tillbaka och började kaxa sig. De sa, vad fan kalla du oss? Och så slog de mig i huvudet. Jag bara satt där och kollade på de och tänkte vilka idioter. Om de kallar mig bög, varför kan inte jag kalla de det? Usch, blir bara så trött på sånna personer.


Kommentarer
Postat av: Bo

Jadu skulle man vara tvungen att kalla alla idioter för idioter så hade de varit en låååång dag, fast kanske är lite annorlunda då alla idioter oftast inte vet att dom är idioter. Så det borde vara okej att påminna folk om, hur idiotiska dom är! :)

2009-10-23 @ 20:50:19
Postat av: Eurica

fan va lack jag blir, palla slåss. jag har tändare. de kunde ha frågat mig.

Postat av: M

Om du nu hade haft en tändare borde du stoppat den i hans öga :) vilka jävla idioter det finns i denna värld.

2009-11-04 @ 02:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback