Ännu ett inlägg

Torsdag 10 september klockan 12.34

- Hej jag äter frukost, kram.

Torsdag 10 september klockan 15.46

- Jag är nyss vart ute med hunden, kram.

Torsdag 10 september klockan 21.08

- Har precis kommit hem och ska sova, kram på er.



Att skriva flera inlägg per dag ökar ens statistik när det gäller antal läsare. Men de flesta som skriver flera inlägg per dag skriver en massa onödiga saker (exempel som jag har gett ovan). Själv har jag har inte skrivit på mer än två veckor nu tror jag. Och det kanske är lite länge för de som lever för sin blogg, vilket jag inte gör. Jag skriver endast när jag har något att säga. Känns det vettigt att behöva skriva att man nyss varit ute med hunden, eller att man nyss köpte sig ett nytt schampoo? Nej inte direkt, jag tycker inte att det är så värst intressant. Många har sin statistik väldigt jämn därför att de skriver varje dag. Hur orkar man skriva varje dag, har man verkligen så mycket att säga? Min statistik är alltid olika, en dag kan den vara uppe på 50 läsare, medans en annan dag kan den vara på endast 7 läsare. Det är inget jag riktigt bryr mig om. Jag skriver endast för att man ibland behöver skriva av sig och att det är roligt att på senare år se vad man skrev för något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback