Längesen

Idag börjar äntligen min lediga i helg och igår hade man möjlighet att gå ut för att man inte jobbar idag, men så blev det inte. Istället var Simon hemma hos mig och vi käkade godis samt kollade på SAW 5 som inte var ett dugg äcklig förutom i början. SAW 4 var mycket läskigare, femma handlar mest om vad som hänt och vem som var Jigsaws hjälparbetare. Vi började se filmen rätt sen halv tolv när den var slut tittade vi på en annan film på ettan som handlade om ett inbrott. En helt ok film, därefter tittade vi på tvåan har jag för mig. De visade programet Svenska språket. Ett väldigt intressant program om Sveriges olika dialekter. När det programmet var slut då tittade vi på Hellman eller Hellboy minns inte riktigt vad den hette, men en riktigt konstig film var det. Man blev bara så trött på den för den var blev utjatad. När den också var slut tittade vi på Playboy Mansion. De tre dumma blondinerna avslutade vår chill kväll. Det var verkligen längesen jag lång i soffan och tittade på tv så länge och käkade godis. Nu känner man sig bara så jävla uppblåst av allt godis. Ska träna extra hårt på måndag och tisdag med simmningen.


Kommentarer
Postat av: sexygyal

Visste inte du kunde sitta hemma en kväll och kolla film=D

Men snart lär du se mig på filmer såå då kanske du lär uppskatta TV-tittandet


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback